MOVE DIFFERENT & FEEL BETTER ·

De correcte oefeningen

Bij Mat Pilates voer je alle oefeningen uit op de grond, zonder apparatuur. Tijdens de lessen ligt de focus op het correct uitvoeren van de Pilates oefeningen. Het gaat hierbij om je houding en balans. Niet om snelheid of kracht. Je krijgt tijdens de lessen professionele begeleiding van een erkend pilates trainer van Sturdy Personal Training. Met Mat Pilates werk jij door middel van bewezen technieken aan een correcte lichaamshouding. Ervaar het zelf! Neem contact op voor meer informatie.

De voordelen van Mat Pilates

  • Versterken van je hele lichaam met focus op de bilspieren, core en onderrug
  • Positieve invloed op je houding in het dagelijks leven en andere sporten
  • Verbeterde balans, coördinatie en houding
  • Positieve invloed op het dagelijks leven: minder stress en betere concentratie
  • inschrijven voor pilates proefles

Schrijf je in voor een Pilates Proefles!

Leuk dat je een Pilates proefles komt volgen! Bij Sturdy Pilates krijg jij persoonlijke aandacht en werk jij aan je lichaamshouding, spierkracht en souplesse! Onder begeleiding van een professionele gecertificeerde trainer ga je in een groep van maximaal 8 personen aan de slag.

Bekijk de inhoud van het proefles pakket en schrijf je in!

vind hier antwoorden op jouw vragen

Mat Pilates is goed voor je ademhaling, coördinatie, kracht en lenigheid. Je verbetert je lichaamshouding. Mat Pilates voorkomt blessures. Het is een goede aanvulling op andere sporten. Nog een voordeel: het vermindert het stress.

Pilates kan je wel degelijk helpen om calorieën te verbranden, maar de voordelen Pilates zijn veel groter dan afvallen.

Mat Pilates is voor iedereen geschikt. Je hoeft niet lenig te zijn om het te kunnen. Omdat het vaak vergeleken wordt met yoga, denken veel mensen dat je je in verschillende acrobatische houdingen moet kunnen wringen. Niets in minder waar. Mat Pilates maakt je leniger, dat hoef je nog niet te zijn.

Pilates is een intensieve, maar zachte krachttraining. Je traint je hele lichaam en de focus ligt op je core. Je traint vooral je diepe spieren: buik, bekkenbodem en onderrug.

Klaar om fitterte worden?

Inschrijven voor een proefles