Personal Training

Sturdy@home workouts voor thuis

Sportschool dicht of weinig tijd? Deze 5 workouts kun je thuis doen.

Het is erg belangrijk om fysiek en mentaal fit te zijn en/of te blijven, helemaal in deze tijd. Het Coronavirus geeft niet zomaar op en is nog steeds aan de orde van de dag. Laat je er dus niet van weerhouden om jouw trainingsdoelen te behalen.

Het blijft voor veel mensen erg lastig om voldoende te bewegen.

Sturdy Personal Training gaat je daarbij helpen met een reeks STURDY@HOME workouts

Goede en efficiënte workouts voor thuis; snel, effectief en ze vragen niet veel ruimte

Waarom is sporten zo gezond?

Bewegen is heel belangrijk voor zowel je fysieke als mentale gezondheid. 
Zo verlaagt sporten onder andere het risico op chronische ziekten, verbetert het je weerstand en geeft het je een energiek gevoel.
De beweegnorm voor volwassenen en ouderen is 2,5 uur per week matig intensief bewegen (dus bijvoorbeeld stevig wandelen) en
2x per week spier- en botversterkende oefeningen en voor ouderen ook extra balansoefeningen en daarmee gaan wij je helpen met onze STURDY@HOME workouts.

Zorg ervoor dat je op vaste dagen en tijden gestructureerd jouw workouts uitvoert.

DUS….

Schuif de meubels aan de kant en zorg dat je een beetje ruimte hebt om de workout oefeningen te doen. Een lekker muziekje op de achtergrond geeft vaak net dat beetje extra tijdens je workout sessie.

Het is handig om een handdoek in de buurt te hebben (ja, er gaat gezweet worden) en misschien een fitnessmatje.

Sturdy Personal Training Oud Beijerland